Customer Service Representatives with German
Nr referencyjny
CSG/03/2015Lokalizacja
KrakówZakres obowiązków
- Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta (rozmowy przychodzące)
- Wsparcie Klientów w obsłudze konta
- Pomoc Klientom w rozwiązywaniu problemów
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi
Wymagania
- Min. półroczne doświadczenie w obsłudze Klienta
- Biegła znajomość niemieckiego
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. C1 (szkolenie wprowadzające odbywa się w j. angielskim)
- Mile widziane doświadczenie w dziale technicznym
- Dyspozycyjność od 4 maja (rozpoczęcie szkolenia)
Oferujemy
- Pracę w wielokulturowym środowisku
- Umowa o pracę + benefity
- Wynagrodzenie stałe + premie
- Pracę w prestiżowej firmie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.