Customer Service Representatives with Hungarian or Spanish
Nr referencyjny
CSR/03/2016Lokalizacja
KrakówZakres obowiązków
- Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w języku węgierskim lub hiszpańskim (rozmowy przychodzące)
- Rozwiązywanie problemów technicznych
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta
- Znajomość produktów i usług firmy
Wymagania
- Półroczne doświadczenie w obsłudze Klienta
- Biegła znajomość języka węgierskiego lub hiszpańskiego, preferowani native speaker
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, C1 (szkolenie wprowadzające odbywa się w j. angielskim)
- Mile widziane doświadczenie w dziale technicznym
Oferujemy
- Pracę w wielokulturowym środowisku
- Umowa o pracę + benefity
- Wynagrodzenie stałe + premie
- Pracę w prestiżowej firmie
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.