Dla międzynarodowej firmy z branży e-commerce, która wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży międzynarodowej, dostarczając im innowacyjne rozwiązania, szukamy doświadczonego Customer Success Managera.

 

Customer Success Manager with English

Nr referencyjny
CMWEB/04/2015
Lokalizacja
Warszawa
Zakres obowiązków
  • Koordynowanie i zarządzanie zespołem Account Managerów, Junior Account Managerów oraz Team Leaderów
  • Monitorowanie  działań podległego zespołu w celu poprawy jego efektywności
  • Wspieranie oraz motywowanie zespołu pracującego na sukces klienta, korzystającego z proponowanych rozwiązań z zakresu e-commerce
  • Analiza raportów sprzedaży klientów, celem wprowadzenia wymaganych usprawnień
  • Monitorowanie potrzeb klientów oraz zgłaszanych problemów celem usprawnienia realizowanych projektów
  • Odpowiedzialność za zadowolenie i oczekiwany poziom satysfakcji klienta
  • Realizacja projektów zgodnie z określonym harmonogramem, budżetem oraz poziomem jakości
  • Aktywny udział w kreowaniu strategii rozwoju produktu firmy, poprzez zdawanie feedbacku odnośnie użyteczności aktualnie proponowanych klientom rozwiązań
  • Współpraca z działem product managementu
  • Monitorowanie rynku i śledzenie trendów w branży e-commerce
Wymagania
  • Doświadczenie na gruncie wsparcia sprzedaży w branży e-commerce (mile widziane również w branży IT, nowych technologii)
  • Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym, wielokulturowym zespołem (minimum 2 lata)
  • Nastawienie pro klienckie oraz rozumienie potrzeb klientów
  • Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę w tym języku (minimum poziom C1- praca w międzynarodowym zespole)
  • Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego
  • Proaktywność oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizatorskie zarówno w zakresie pracy własnej jak i podległych osób
  • Nastawienie na realizacje założonych celów
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, z dostępem do nowoczesnych technologii
  • Współpracę ze specjalistami w swoich dziedzinach
  • Udział w innowacyjnych projektach z zakresu e- commerce  oraz współpracę z globalnymi partnerami
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawowe plus premie) i atrakcyjny pakiet benefitów
  • Program szkoleniowy i integracyjny


 

CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, prosimy kierować na adres rekrutacja@adorehr.pl, w temacie wiadomości wpisując

numer referencyjny oferty

rekrutacja@adorehr.pl .

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.