Dla międzynarodowej firmy z branży e-commerce, która wspiera swoich klientów w zwiększaniu sprzedaży międzynarodowej, dostarczając im innowacyjne rozwiązania, szukamy doświadczonego Customer Success Managera.
Customer Success Manager with English
Nr referencyjny
CMWEB/04/2015Lokalizacja
WarszawaZakres obowiązków
- Koordynowanie i zarządzanie zespołem Account Managerów, Junior Account Managerów oraz Team Leaderów
- Monitorowanie działań podległego zespołu w celu poprawy jego efektywności
- Wspieranie oraz motywowanie zespołu pracującego na sukces klienta, korzystającego z proponowanych rozwiązań z zakresu e-commerce
- Analiza raportów sprzedaży klientów, celem wprowadzenia wymaganych usprawnień
- Monitorowanie potrzeb klientów oraz zgłaszanych problemów celem usprawnienia realizowanych projektów
- Odpowiedzialność za zadowolenie i oczekiwany poziom satysfakcji klienta
- Realizacja projektów zgodnie z określonym harmonogramem, budżetem oraz poziomem jakości
- Aktywny udział w kreowaniu strategii rozwoju produktu firmy, poprzez zdawanie feedbacku odnośnie użyteczności aktualnie proponowanych klientom rozwiązań
- Współpraca z działem product managementu
- Monitorowanie rynku i śledzenie trendów w branży e-commerce
Wymagania
- Doświadczenie na gruncie wsparcia sprzedaży w branży e-commerce (mile widziane również w branży IT, nowych technologii)
- Doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym, wielokulturowym zespołem (minimum 2 lata)
- Nastawienie pro klienckie oraz rozumienie potrzeb klientów
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną pracę w tym języku (minimum poziom C1- praca w międzynarodowym zespole)
- Mile widziana komunikatywna znajomość języka niemieckiego
- Proaktywność oraz umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizatorskie zarówno w zakresie pracy własnej jak i podległych osób
- Nastawienie na realizacje założonych celów
- Dobra znajomość pakietu MS Office
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku, z dostępem do nowoczesnych technologii
- Współpracę ze specjalistami w swoich dziedzinach
- Udział w innowacyjnych projektach z zakresu e- commerce oraz współpracę z globalnymi partnerami
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie (podstawowe plus premie) i atrakcyjny pakiet benefitów
- Program szkoleniowy i integracyjny
CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, prosimy kierować na adres rekrutacja@adorehr.pl, w temacie wiadomości wpisując
numer referencyjny oferty
rekrutacja@adorehr.pl .Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.