Naszym Klientem jest międzynarodowa firma funkcjonująca na polskim rynku od ponad 20 lat. Dzięki specjalistycznej wiedzy oraz zaawansowanym technologiom każdego dnia dostarcza ponad milionowi klientów nowoczesne rozwiązania energetyczne, takie jak: gaz w butlach, instalacje zbiornikowe zasilane LPG oraz autogaz. Misja firmy jest nieodłącznie związana z wartościami tj. jakość, rzetelność biznesowa i bezpieczeństwo, które dzięki staraniom organizacji, znajdują odzwierciedlenie w oferowanych usługach. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy, aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Key Account Manager ds. Sieci.  
 

Key Account Manager ds. Sieci

Nr referencyjny
KAMS/11/2016
Lokalizacja
Warszawa
Zakres obowiązków
  • Nawiązywanie długofalowych relacji i utrzymywanie kontaktów z sieciami (markety, hipermarkety), wprowadzanie produktu (butli gazowych) do sieci
  • Projektowanie, omawianie ze współpracownikami, opracowywanie wspólnej wizji dotyczącej wprowadzania produktów na rynek oraz prezentacji handlowej, następnie realizacja przyjętej strategii
  • Osiąganie zakładanych celów sprzedażowych
  • Pozyskiwanie klientów sieciowych na terenie całej Polski
  • Kreowanie i wdrażanie nowych rozwiązań dotyczących produktów w zależności od zmian zachodzących na rynku
  • Bieżąca współpraca z General Managerem oraz zespołem Handlowców
  • Negocjacje handlowe dotyczące umów i kontraktów oraz reprezentowanie firmy
  • Zachowywanie najwyższych standardów obsługi klienta
  • Raportowanie postępów w pracy
Wymagania
  • Minimum 3-letnie doświadczenie we współpracy z sieciami detalicznymi
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku poparte sukcesami
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu biegłym
  • Doświadczenie w branży FMCG, bardzo dobra znajomość rynku
  • Gotowość do wyjazdów służbowych
  • Wyższe wykształcenie (w szczególności kierunki ekonomiczne oraz związane z zarządzaniem i marketingiem)
  • Motywacja, wykazywanie inicjatywy i nastawienie na osiąganie celów
  • Koncentracja na klientach
  • Ponadprzeciętny stopień komunikatywności
  • Znajomość technik sprzedażowych
  • Dobra organizacja pracy
Oferujemy
  • Pracę w znanej międzynarodowej firmie
  • Możliwość wprowadzania nowych produktów na rynek
  • Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Szkolenia produktowe
  • Stabilną pracę (umowa o pracę)
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)


 
CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, prosimy kierować na adres rekrutacja@adorehr.pl, w temacie wiadomości wpisując numer referencyjny oferty. rekrutacja@adorehr.pl .

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.