Dla firmy, świadczącej kompleksową prywatną obsługę medyczną w zakresie m.in. stomatologii, ortopedii okulistyki, aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Manager kliniki medycznej.
 

Manager kliniki medycznej

Nr referencyjny
MKM/11/2016
Lokalizacja
Częstochowa
Zakres obowiązków
  • Organizacja i zarządzanie kliniką medyczną z nastawieniem na odpowiednie wykorzystywanie sali operacyjnej i części szpitalnej
  • Koordynacja i monitorowanie wszystkich procesów składających się na pozyskanie i obsługę pacjenta
  • Wdrażanie reguł procesowych w funkcjonowaniu zespołów zaangażowanych w pracę z pacjentem
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu komunikacji pomiędzy kluczowymi osobami zaangażowanymi w pozyskiwanie pacjentów oraz realizację usług medycznych
  • Bieżące zarządzanie pracą placówki medycznej w powiązaniu z działami administracyjnymi podmiotu
  • Kontrola bieżących operacji gospodarczych wraz z ich właściwym dokumentowaniem
  • Współpraca w zakresie wymiany informacji z wszystkimi działami podmiotu (przełożonym, komórkami administracyjnymi, operacyjnymi i księgowością)
  • Zarządzanie personelem w zakresie pełnionych funkcji i ponoszonej odpowiedzialności za podejmowane decyzje
  • Zawieranie umów o współpracę z lekarzami oraz personelem pomocniczym
  • Kontrola nad sprawną pracą placówki
Wymagania
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy z obsługą pacjentów i organizacją pracy w komercyjnej placówce medycznej (mile widziane bez kontraktu z NFZ)
  • Wyższe wykształcenie oraz dyplom co najmniej na poziomie licencjata w zakresie organizacji lub zarządzania służbą zdrowia
  • Znajomość realiów funkcjonowania prywatnej służby zdrowia
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie biegłości, dodatkowa znajomość innego języka będzie atutem
  • Umiejętność wykorzystania narzędzi IT wspierających planowanie zadań grupowych oraz ich monitorowanie
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu biznesowego i finansowo-księgowego oraz wskaźników analitycznych do bieżącej  oceny efektywności poszczególnych usług
  • Wiedza na temat obsługi urządzeń medycznych
  • Obsługa medycznych programów komputerowych
  • Biegłość w zakresie obsługi pakietu Office
  • Gotowość do wyjazdów służbowych (m.in. wydarzenia branżowe, szkolenia)
  • Umiejętność zarządzania zespołem, komunikatywność, konsekwencja, wytrwałość
Oferujemy
  • Zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia roczna
  • Realne możliwości awansu w strukturze firmy
  • Auto służbowe oraz podstawowe narzędzia pracy


 
CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, prosimy kierować na adres rekrutacja@adorehr.pl, w temacie wiadomości wpisując numer referencyjny oferty. rekrutacja@adorehr.pl .

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.