Nasz klient to skandynawska firma o wysokiej kulturze organizacyjnej, lider w swojej branży,  istniejąca od ponad 100 lat na rynku światowym. Firma zajmuje się produkcją oraz sprzedażą wysokiej jakości urządzeń czyszczących, takich jak specjalistyczne odkurzacze, automaty szorujące, zamiatarki i szorowarki. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy trzech osób na poniższe lokalizacje: 1. woj. kujawsko-pomorskie + woj. warmińsko-mazurskie 2. woj. śląskie 3. woj. świętokrzyskie
 

Przedstawiciel Handlowy – Area Sales Manager (maszyny czyszczące)

Nr referencyjny
ASM/09/2017
Lokalizacja
woj. kujawsko-pomorskie + warmińsko-mazurskie / woj. śląskie / woj. świętokrzyskie
Zakres obowiązków
  • Realizowanie założonej strategii firmy na podległym terenie:
    • woj. kujawsko-pomorskie + woj. warmińsko-mazurskie
    • woj. śląskie
    • woj. świętokrzyskie
  • Poszukiwanie nowych kontraktów sprzedażowych, praca mobilna (system pracy: 4 dni podróże służbowe + 1 dzień praca biurowa)
  • Wyznaczanie i realizacja własnych zadań
  • Podtrzymywanie obecnych i pozyskiwanie nowych długotrwałych relacji z Klientami w kanale sprzedaży B2B
  • Sprawowanie kontroli nad dystrybucją produktów
  • Umacnianie pozytywnego wizerunku firmy
  • Monitorowanie nowych produktów i rozwiązań w firmach konkurencyjnych
  • Współpraca z wewnętrznymi działami organizacji, tj. Front i Back Office, Serwis i Marketing
Wymagania
  • Doświadczenie w branży maszyn czyszczących - warunek konieczny
  • Szeroko pojęta wiedza branżowa z zakresu technologii utrzymania czystości (m. in. zagadnienia związane z chemią profesjonalną, maszynami, sprzętem ręcznym)
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B oraz wysoka umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • Doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu sieciami dystrybucyjnymi
  • Znajomość MS Office i programów typu CRM
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego
Oferujemy
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji międzynarodowej
  • Wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna i roczna
  • Dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia medycznego
  • Samochód służbowy, karty paliwowe
  • Niezbędne narzędzia pracy tj. telefon i laptop
  • Szkolenia wprowadzające


 
CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, prosimy kierować na adres rekrutacja@adorehr.pl, w temacie wiadomości wpisując numer referencyjny oferty. rekrutacja@adorehr.pl .

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.