Specjalista ds. Wsparcia Klienta z językiem słoweńskim
Nr referencyjny
SWKS/11/2016Lokalizacja
WarszawaZakres obowiązków
- Techniczne wsparcie telefoniczne i mailowe klientów słoweńsko języcznych
- Koordynacja procesów reklamacji i zwrotów dla użytkowników sprzętu elektrycznego lub glukometrów stosowanych przez diabetyków
- Dbanie o wysoki poziom jakości obsługi klientów
- Przygotowanie raportów oraz aktualizacja danych w wewnętrznym systemie
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu Office
- Umiejętność swobodnego formułowania pism i odpowiedzi
- Dobra organizacja pracy i gotowość do pracy pod presją czasu
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Szansę na rozpoczęcie kariery w dużej, międzynarodowej organizacji, będącej liderem w swojej dziedzinie
- Możliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy
- Bogaty pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie medyczne, karta multisport, kursy językowe podnoszące kwalifikacje)
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.