Dla międzynarodowej firmy, uchodzącej za  lidera w branży e-commerce, będącej dostawcą innowacyjnych rozwiązań z zakresu nowych technologii, obecnie poszukujemy kreatywnych i energicznych osób na stanowisko:
 

Supervisor zespołu ds. obsługi klienta (bardzo dobra znajomość języka niemieckiego)

Nr referencyjny
SUPWEB/02/2015
Lokalizacja
Warszawa
Zakres obowiązków
  • Nadzorowanie pracy zespołu ds. obsługi klienta
  • Organizowanie codziennych obowiązków zespołu, zarządzanie harmonogramem
  • Monitorowanie jakości obsługi klienta i zapewnienia najwyższych standardów w tym zakresie
  • Wdrażanie do pracy nowych pracowników i zapewnienie systemu szkoleń
  • Monitorowanie przychodzących  żądań klienta biznesowego
  • Analizowanie dostępnych raportów z zakresu poziomu satysfakcji klienta celem udoskonalenia obsługi
  • Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych
  • Prowadzenie szkoleń i coachingu dla obecnego zespołu
  • Tworzenie szablonów, gotowych odpowiedzi itp., w celu zapewnienia integralności w komunikacji
Wymagania
  • Min. 6 miesięcy doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta w środowisku międzynarodowym
  • Biegła znajomość języka niemieckiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość standardów obsługi klienta oraz umiejętność kształtowania długofalowych relacji z partnerami biznesowymi
  • Zaangażowanie w wykonywane zadania oraz pro aktywność
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprawność w obsłudze komputera (bardzo dobry Excel)
Oferujemy
  • Umowę o pracę na pełny etat z atrakcyjnym systemem bonusowym
  • Pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
  • Pracę nad globalnymi projektami w obszarze e-commerce oraz współpracę z innowacyjnymi, globalnymi partnerami
  • Program szkoleniowy i integracyjny
  • Bogate zaplecze socjalne i wyjątkową atmosferą
  • Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy ( np. do dyspozycji chillout room )


 
CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy kierować na adres rekrutacja@adorehr.pl, w temacie wiadomości wpisując numer referencyjny oferty. rekrutacja@adorehr.pl .

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych. Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Bora Komorowskiego 44/8 Warszawa), agencję zatrudnienia ujawnioną w rejestrze Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 8736, w celu prowadzenia procesów rekrutacyjnych z udziałem potencjalnych pracodawców. Ponadto zgadzam się na przekazanie moich danych osobowych – w powyższych celach - innym podmiotom powiązanym lub współpracującym z Adore Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie oraz potencjalnym pracodawcom. Mam świadomość, iż przysługuje mi prawo dostępu do moich danych osobowych oraz ich poprawiania i że podanie powyższych danych osobowych jest dobrowolne.